Marketinq – Marketinq tədqiqatları və bazarın proqnozlaşdırılması

Marketinq – Marketinq tədqiqatları və bazarın proqnozlaşdırılması

İxtisasın Təsviri
Odlar Yurdu Universitetinin magistratura səviyyəsində təklif etdiyi “Marketinq – Marketinq tədqiqatları və bazarın proqnozlaşdırılması” ixtisası müasir bazar şəraitində istehlakçı davranışlarını, rəqabət mühitini və satış strategiyalarını elmi əsaslarla təhlil edə bilən mütəxəssislərin hazırlanmasına yönəlmişdir. Proqram çərçivəsində tələbələrə marketinq araşdırmalarının metodologiyası, məlumatların toplanması və təhlili, bazar tendensiyalarının öyrənilməsi və satışların proqnozlaşdırılması üzrə nəzəri biliklər və praktiki bacarıqlar aşılanır. İxtisas tələbələrin strateji marketinq qərarlarını elmi təhlillərə əsaslanaraq vermək qabiliyyətini formalaşdırır.

İxtisasın Əsas Məqsədləri
Marketinq tədqiqatlarının təşkili: Bazarın öyrənilməsi, istehlakçı davranışlarının təhlili və rəqabət mühitinin qiymətləndirilməsi metodlarının mənimsədilməsi.
Proqnozlaşdırma bacarıqlarının inkişafı: Satışların, tələbatın və bazar payının elmi əsaslarla proqnozlaşdırılması üçün statistik və analitik alətlərin öyrənilməsi.
Strateji qərarların təhlil əsasında verilməsi: Məlumatlara əsaslanan marketinq siyasətinin formalaşdırılması və idarə olunması üzrə bacarıqların formalaşdırılması.

Tədris Proqramının Strukturu
Proqram çərçivəsində tədris olunan əsas modullar bunlardır:
Marketinq tədqiqatları və məlumat toplama metodologiyası
İstehlakçı davranışı və bazar seqmentasiyası
Statistik analiz və bazar modelləri
Bazarın struktur və dinamikasının təhlili
Satışların və tələbatın proqnozlaşdırılması
Tətbiqi təcrübə və magistr dissertasiyası

Karyera Perspektivləri
Bu ixtisas üzrə magistr dərəcəsi əldə etmiş məzunlar aşağıdakı istiqamətlərdə peşəkar fəaliyyət göstərə bilərlər:
Marketinq araşdırmaları üzrə mütəxəssis
Bazar analitiki və strateji planlaşdırma üzrə menecer
Satış və tələbat proqnozlaşdırılması üzrə analitik
Reklam və brendinq sahəsində məlumat əsaslı qərarverici
Tədqiqat mərkəzləri və konsaltinq şirkətlərində ekspert

Əldə Edilən Bacarıqlar
Marketinq araşdırmalarını planlaşdırmaq və aparmaq bacarığı
Məlumatların emalı, təhlili və şərhi üzrə texniki bacarıqlar
Statistik modellər və proqnozlaşdırma alətlərindən istifadə
Bazar davranışlarını təhlil etmək və dəyişiklikləri öncədən müəyyənləşdirmək
Strateji marketinq qərarlarının verilməsində analitik yanaşma

Təhsil Müddəti
Magistratura proqramı 2 il müddətində həyata keçirilir və bu müddət ərzində tələbələrə nəzəri fənlərlə yanaşı, real bazar tədqiqatları, praktiki layihələr və elmi tədqiqat imkanları təqdim olunur.