OYU-nun Keyfiyyət Təminatı

Odlar Yurdu Universitetində Keyfiyyət Təminatı Siyasəti “Azərbaycan Respublikasında Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası” (2013), universitetdə həyata keçirilən fəaliyyətlərin Bolonya təhsil prosesinin müddəalarına, “Azərbaycan Respublikasının Ömürboyu Təhsil üzrə Milli Kvalifikasiyalar Çərçivəsi”nə, “Avropa Ali Təhsil Məkanında Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Qaydalar”a, dövlətin bu sahədəki direktiv sənədlərinə və Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin normativ hüquqi aktlarına və TKTA-nın bu sahədəki direktiv sənədlərinə əsaslanır.

Odlar Yurdu Universitetində Keyfiyyət Təminatı Siyasəti “Azərbaycan Respublikasında Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası” (2013), universitetdə həyata keçirilən fəaliyyətlərin Bolonya təhsil prosesinin müddəalarına, “Azərbaycan Respublikasının Ömürboyu Təhsil üzrə Milli Kvalifikasiyalar Çərçivəsi”nə, “Avropa Ali Təhsil Məkanında Keyfiyyət Təminatı üzrə Standartlar və Qaydalar”a, dövlətin bu sahədəki direktiv sənədlərinə və Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin normativ hüquqi aktlarına və TKTA-nın bu sahədəki direktiv sənədlərinə əsaslanır.
Odlar Yurdu Universitetinin Keyfiyyət Təminatı Siyasəti

1. Keyfiyyət təminatı siyasəti: Odlar Yurdu Universiteti təhsilin yüksək səviyyədə təşkilini və beynəlxalq rəqabət qabiliyyətini artırmağı hədəfləyir.


2. Strateji rəhbərlik: Rektor, professor Əhməd Vəliyevin rəhbərliyi altında, universitet təhsil prosesinin keyfiyyətini yüksəltmək üçün davamlı inkişaf strategiyasını həyata keçirir.


3. Beynəlxalq standartlar: Universitetin siyasəti, təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyinin tələblərinə və Avropa ali təhsil məkanının standartlarına uyğun şəkildə qurulmuşdur.


4. Akkreditasiya prosesi: Universitetin daxili keyfiyyət təminatı və akkreditasiya prosesləri dövri olaraq həyata keçirilir.


5. Tələbəyönümlü yanaşma: Tədris sistemi tələbələrin fəal iştirakı və inkişafını təmin etməyə yönəlmişdir.


6. İnnovativ tədris:Universitet innovativ fənn və ixtisas proqramlarını hazırlayır və tədris metodologiyalarını müasir tələblərə uyğun olaraq davamlı şəkildə təkmilləşdirir.


7. Resurslar və dəstək: Universitet tələbələri tədris prosesində uğurla dəstəkləyən geniş resurslar və sosial imkanlar təqdim edir.

Akademik performansın qiymətləndirmə meyarları

 

 

WOS & SCOPUS’DA NƏŞR

 

- Web of Science’da indeksləşən AHCI, SCI Expanded, SCI ve SSCI indeksli məqalə və digər materiallar

 

- Web of Science’da indekslənən ESCI jurnallarında məqalə və ya digər materiallar

 

- Yalnız Scopus’da indekslənən  məqalə

 

- Web of Science’da indekslənən CPCI indeksli konfrans materialları

 

KONFRANS VƏ SİMPOZİUM

 

- Web of Science veya Scopus məlumat bazalarında indeksləşən konfrans və simpoziumlarda

 

- Sədr/həmsədr...

 

Akademik performansın qiymətləndirmə meyarları ilə tanış olmaq üçün aşağıdaki "daha ətraflı" düyməsini klik edin.

 

Tədrisin keyfiyyətinin qiymətləndirmə meyarları

 

 

 

 

Bu hissədə, tədris keyfiyyətini qiymətləndirmək üçün istifadə olunan kriteriyalarla tanış olun. Aşağıdakı sahələr üzrə standartları ətraflı təqdim edirik:


1. Müəllimin Hazırlığı: Müəllimin dərslərə hazırlıq səviyyəsi və effektivliyi.

2. Materialın Aydınlığı və Effektivliyi: Müəllimin materialı nə qədər aydın və effektiv təqdim etməsi.

3. Tələbə ilə Əlaqə: Müəllimin tələbələrlə qarşılıqlı əlaqə və iştirak səviyyəsini təşviq etməsi.

4. Tədris Metodlarının Tətbiqi: İstifadə olunan tədris metodlarının effektivliyi və yenilikçiliyi.

5. Texnologiyanın İstifadəsi: Tədris prosesində texnologiyanın inteqrasiyası və istifadəsi.


Məqsədimiz qiymətləndirmə prosesinin obyektiv, şəffaf və müstəqil olmasını təmin edərək, tədris nəticələrini artırmaq və tədris prosesindəki çatışmazlıqları aradan qaldırmaqdır.

Akademik Performansın Qiymətləndirilməsi İndikatorları

Akademik Performansın Qiymətləndirilməsi 20 meyar və 75 indikatoru əhatə edir:


I. Şəxsi məlumatlar
II. Kitab (Elmi monoqrafiya, dərslik, dərs vəsaiti və s.)
III. Məqalə
IV. Layihə
V. Konfrans / Kongres / Simpozium
VI. Seminar / Panel / Kurs / Yarişma / Sosial xidmət və s. fəaliyət
VII. Tərcümə
VIII. Redaktorluq, editorluq və rəyçilik
IX. Mükafatlar (təltiflər)
X. Dissertasiya
XI. Elmi/ixtisas yönlü qurum və təşkilatlar
XII. Jüri
XIII. Patent/məhsul
XIV. Oyu-nu təmsiletmə
XV. Akademik və inzibati vəzifə
XVI. Təhsil
XVII. Sənətşünasliq fəaliyyəti
XVIII. Konsert
XIX. Sənətşünasliq mükafati
XX. Açiq suallar

Dosent və professor vəzifələrinə yüksəlmək və təyinat üçün minimum şərtlər

Məktəbəqədər Təhsil, Xarici dil müəllimliyi (ingilis dili) və Tərcümə (ingilis dili) ixtisasları üzrə minimum tələblər

 

Riyaziyyat ixtisası üzrə minimum tələblər

 

İnformasiya təhlükəsizliyi, İnformasiya texnologiyaları və Kompüter mühəndisliyi ixtisasları üzrə minimum tələblər

 

Təhsildə sosial – psixoloji xidmət, Psixologiya və Sosial iş ixtisasları üzrə minimum tələblər

 

Biznesin idarə edilməsi, Dövlət və bələdiyyə idarəetməsi, İqtisadiyyat, Maliyyə, Marketinq, Menecment, Mühasibat ixtisasları üzrə tələblər

 

Beynəlxalq münasibətlər, Turizm işinin təşkili ixtisasları üzrə minimum tələblər

 

Biologiya və Ekologiya ixtisasları üzrə minimum tələblər

 

Filologiya (Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, İngilis dili və ədəbiyyatı) ixtisası üzrə minimum tələblər

 

Dizayn (interyer; qrafik; modelyer) ixtisası üzrə minimum tələblər